reklama

Našla som samu seba.

Prvé prihlásenie na pokec ... pohľadom prechádzam po zozname miestností, automaticky vyraďujem mestá, násťroční, sexzoznamka, flirt... nie, tieto miestnosti mi nehovoria nič. Zrazu sa mi však zastaví dych. Je tam... 46-ka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Začalo to nevinne, vlastne som si vytvorila nick len kvôli jednému kamarátovi, ktorý ma asi rok presviedčal, aké je skvelé môcť si tam kedykoľvek pokecať a neplatiť účty za telefón.
Sedela som sama doma, len s vlastnými myšlienkami a konečne som mala chvíľku času, aby som mu takouto drobnosťou urobila radosť.
Nikdy sa môj nick nedozvedel. Nemohol. Ako by som mu to v tej dobe vysvetlila?

Od prvej chvíle, čo som vstúpila do tej miestnosti – do miestnosti s názvom D/s vzťah, som už do inej nevkročila. Na malú chvíľku to bol môj druhý domov a ja som si pripadala ako Alenka v ríši zázrakov. Uvedomenie si skutočnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Existujú ľudia, ako som ja...
Sú reálny.
Žijú.
Žijú dokonca v rovnakom meste, ako ja...
Pracujú a študujú. Majú svoje rodiny, svoj životný príbeh... a stretávajú sa.
Je nás proste viac.

... nemohla som uveriť vlastným očiam.

Dnes ma tam už nenájdete. Bola to medzizastávka na mojej ceste životom a ja idem ďalej. Dalo mi to veľa, aj keď nie zadarmo, v každom prípade mi to však pomohlo. Našla som samu seba, pochopenie a odpovede na moje otázky. Spoznala som tam zopár úžasných ľudí, ktorí za to vážne stoja. S ktorými sa stretávame, voláme si, občasne píšeme, vieme sa pochopiť a pomôcť si, keď to potrebujeme, ale čo je pre nás všetkých dôležité, môžeme byť sami sebou, pretože tolerancia je tu základom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viete ... možno je niekde človek, ktorý sa tiež cíti sám a nepochopený, napriek množstvu ľudí, ktorí ho majú radi. Možno existuje človek, ktorý nevie, čo s tým a má strach. Strach z toho, kto je, čo sa mu páči a čo to urobí s jeho životom a s jeho vzťahmi. Niekto má len svoje sny. Sny, ktoré sa mu v noci snívajú, a ktorým nerozumie. Sny, ktoré si radšej nechce pamätať. A možno raz niekde videl obrázok, fotku, krátke video, možno to v ňom prebudil nejaký zážitok. V každom prípade to má v sebe.

Všetko, čo si prajem je, aby ten „niekto“ vedel, že v tom nie je sám. Aby vedel, že sny sa plnia. A aby si uvedomil, že ... BYŤ INÝ NEZNAMENÁ BYŤ ZLÝ ... a aby to vedeli aj druhí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako padlo v reakciách na môj predchádzajúci článok – náš život by bez BDSM mohol byť menej komplikovaný a oveľa jednoduchší (hlavne hľadanie životného partnera...), ale nevieme to ovplyvniť. Nemôžeme si vybrať, či takí chceme byť, alebo nie. Môžeme si len vybrať, ktorou cestou v živote pôjdeme a ako sa na to budeme dívať. Či prijmeme samých seba, ten „dar“, ktorý sme dostali do vienka a naučíme sa s ním žiť, alebo to budeme cítiť ako prekliatie a dovolíme, aby nám to zničilo život.

Miriam Schiroková

Miriam Schiroková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príliš zvláštna ... Minulosť nezmením a ani nechcem. Žijem pre prítomnosť a hľadím do budúcnosti. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu