reklama

Cítim, teda som (BDSM+)

„...prečo nepíšeš aj na blog.sme?“ ...zvažujem jeho návrh. Milión myšlienok, nápadov na témy, ktoré by som chcela rozobrať, vyjadriť svoj názor, urobiť „osvetu“ (to si fandím, čo?) ... „No, to by nebol zlý nápad, ale môžem tam písať pod pseudonymom?“ ... „Pod pseudonymom? Miriam, dokedy sa chceš schovávať?“ nebol to vyčítavý tón v jeho hlase. Bola to starosť. Chápem všetko, čo mi tým chcel povedať ... tak som tu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)
Obrázok blogu

Rozhodla som sa urobiť ten krok a odhaliť svoje druhé ja pred svetom. Prijmite ma takú, aká som. Nahliadnite do môjho sveta, ak chcete, ale neodsudzujte na prvý pohľad, na prvé čítanie, na prvé počutie ... život je totiž oveľa komplikovanejší a má viacero odtieňov rôznych farieb.

Nie je to tak dávno, čo prehlásenie „som gay, som lesbička“ spôsobovalo verejné pohoršenie. Druhí sa od takého človeka začali odťahovať. Nepochopenie, odsúdenie. Poväčšinou strata rodiny, práce, blízkych priateľov. Doporučovaná psychiatrická liečba...mám pokračovať? Veď o tom všetci vieme. Každý si preto dôkladne rozmyslel, kým sa niekomu zdôveril. Človek sa to v sebe snažil potlačiť, nasilu sa snažil nájsť šťastie vo vzťahu s opačným pohlavím, aby naplnil očakávania svojej rodiny a spoločnosti, ktorá v ňom vyvolávala pocity viny a zodpovednosti za to, aký je, alebo ... alebo sa uzavrel do seba a žil celý život sám, bez lásky a pochopenia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Netvrdím, že dnes to už každý bez problémov akceptuje, ale aspoň to nespôsobuje taký rozruch, najmä vo väčších mestách to ľudia začínajú považovať za normálne. Hovoríme o tom čoraz častejšie, máme viac informácií, poznáme (aspoň sprostredkovane) veľké množstvo takto orientovaných ľudí. Už nám to nepríde tak “strašné“.

Prečo o tom hovorím?
Aj ja som tak trochu „iná“ ... tak inak „iná“ ... ja tomu hovorím BDSM pozitívna. Je to neoddeliteľná súčasť môjho ja a nemôžem to v sebe popierať. Nejde totiž len o oblasť sexuality. Nie je to ani životný štýl alebo koníček. Som toho plná. Dotvára to moju osobnosť, moje povahové vlastnosti, moje názory a reakcie, zasahuje to do môjho súkromného života. Rozširuje sa tým nielen okruh mojich známych, ale aj mojich vedomostí a záujmov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak to niekomu naznačím, vidím ten zhrozený výraz v tvári.
Prvé slová, ktoré väčšinou počujem, ak vôbec aspoň približne tušia, o čom hovorím sú „SADO – MASO?!“ ... Mám plakať nad ich nevedomosťou alebo to mám pred všetkými tajiť? Aj ja sa bojím odsúdenia. Aj ja chcem, aby ma ľudia prijali takú, aká som. Nemôžem sa však cítiť vinná, ak to považujem za dar, nie za prekliatie, preto som si vybrala inú cestu, možno o niečo ťažšiu, možno však jedinú správnu. Snažím sa to ľuďom priblížiť, rozprávam sa s nimi o tom, diskutujeme, píšem poviedky a ak sa mi raz podarí, bude hotová aj webstránka pre "východ" ... raz ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý má právo na svoj názor a ja nikoho nebudem presviedčať, že ten môj je jediný správny. Priala by som si však, aby o tom ľudia vedeli viac. Aby sa toho nebáli. Aby pod skratkou BDSM (bondage–disciplína/dominancia–submisivita/sadizmus–masochizmus) nevideli promiskuitu, swingers párty, agresivitu, obmedzovanie ľudských práv a pod.

Je to iný svet. Svet s vlastnými pravidlami. Svet inteligentných ľudí s bohatou fantáziou. Čarovný svet, v ktorom sa plnia aj tie najtajnejšie sny, v ktorom sa hra stáva súčasťou reality, v ktorom sa dôvera posúva na vyššiu úroveň. Svet ľudí, ktorí sa neboja experimentovať, ktorí sú empatickí, zodpovední, vedia otvorene komunikovať, ale hlavne - ktorí vedia precítiť a prežiť, pretože ... všetko je to o pocitoch...

Miriam Schiroková

Miriam Schiroková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Príliš zvláštna ... Minulosť nezmením a ani nechcem. Žijem pre prítomnosť a hľadím do budúcnosti. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu